• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nstart finans ! Hjälp

Sigfrid

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 September 2020
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Hej ! Jag gjorde en ansökan på Advisa i förrgår, och fick endast ett erbjudande och de var givetvis nystart finans. De erbjöd 150000 men efter att förmedlaren hört av sig så kunde de höja till Max 300 000. De var 2 kompletteringar kolla lönen via bank och samtal . Är kolla lönen = med kolla alla transaktioner ? Isåfall är de ju kört med nystart .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
540
Mottagna reaktioner
133
Poäng
337
Hej ! Jag gjorde en ansökan på Advisa i förrgår, och fick endast ett erbjudande och de var givetvis nystart finans. De erbjöd 150000 men efter att förmedlaren hört av sig så kunde de höja till Max 300 000. De var 2 kompletteringar kolla lönen via bank och samtal . Är kolla lönen = med kolla alla transaktioner ? Isåfall är de ju kört med nystart .
Dem kollar transaktioner.
 

iippiiddtt

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
5
Poäng
6
Hur gick det efter att dom kollat transaktionerna? Fick du lånet?
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Håll dig borta från nstart
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Pga. ränta, bemötande lr vad? Utveckla gärna.
Ränta, avgifter, bemötande (nedvärderande), rena hökar om autogirot inte funkar. Ringer och trakasserar.
Sök bara på forumet så hittar du fler svar.

Jag hade ett lån på 60 000 hos dom efter jag betalt av mitt skuldsaldo hos kfm för lösa massa inkasso och på ca 2 år hade jag betalat av 1500kr. Dom drog om jag minns rätt 1200kr i mån varav 100-150kr var amortering.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Ränta, avgifter, bemötande (nedvärderande), rena hökar om autogirot inte funkar. Ringer och trakasserar.
Sök bara på forumet så hittar du fler svar.

Jag hade ett lån på 60 000 hos dom efter jag betalt av mitt skuldsaldo hos kfm för lösa massa inkasso och på ca 2 år hade jag betalat av 1500kr. Dom drog om jag minns rätt 1200kr i mån varav 100-150kr var amortering.
Jag har ingen erfarenhet av NF förutom något telefonsamtal. Räntan och vad det genererar i amorteringar varje månad är väl dock något man är medveten om när man kritar på ett lån?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp